lauantai 25. tammikuuta 2014

Jes, yksi tavoite rikki

Tänään aamupaino näytti sellaisia lukemia, että kokonaispudotus on -30,4kg! Olen älyttömän tyytyväinen ja onnessani tästä saavutuksesta. Tästä on hyvä jatkaa kohti päämäärää.
Mulla oli tosiaan sappileikkaus viime keskiviikkona, leikkaus meni hyvin ja nyt pari viikkoa ollaan hissukseen. Ihan huippua on se että olen nyt syönyt normaalia ruokaa ilman oireita! Luulen myös että painonpudotus lähti taas käyntiin kun ruokailu normalisoitui, vai lähteekö nousemaan kun kalorimäärät nousevat myös? No se jää nähtäväksi ja joka tapauksessa vaikka paino nyt nousisikin hetkellisesti, niin sillä ei ole merkitystä.
Nyt pitääkin sitten palata ruotuun ja alkaa suunnittelemaan aterioita ja laskemaan kokonaiskaloreita. Tavoitteena on 1600kcal/päivä ja siihen pyrin parhaimpani mukaan. Olen jo kesästä asti joutunut välttämään kanaa, kalkkunaa ja kalaa (selkeä k-allergia :) ) johtuen näistä epämääräisistä ylävatsakivuista, mutta ajattelin nyt rohkaistua ja tehdä ruokailukokeiluja myös näillä tuotteilla. Olen aika varma että nämä sappiongelmat olivat syynä myös näiden ruokien sopimattomuuteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti